-

väldigt dålig start på denna vecka för min del. hann bara komma igång på jobbet i måndags så kom migränen.
ingen medicin med mig så visste att det skulle bli tufft. ringde pappa och bad om hemkörning och han skulle först visa ett hus sen komma. la mig som en död säl i vilorummet på jobbet och ville mest dö.
han kom snabbt ändå och vandrade ut som en lik mot bilen. lyckades då också tappa mobilen så skärmen sprack, igen. den var ju bara nylagad sen 2 och en halv vecka...

i bilen hem så domnar båda armarna, händerna, tungan och hela underkäken så jag kunde inte prata.
pappa ser att jag kommer innanför dörren och jag snubblar in på toa och trycker i mig högsta dos på allt jag har och stapplar vidare mot sängen och störtar.
vill sen upp och spy för jag mår illa men benen har domnat så kommer inte upp. fick vackert bita ihop. nämnde jag mördarhuvudvärken i centrum av alltihop?
sen sov jag, hela dagen.
bilen som stod kvar i vingåker hämtade Roberth och Håkan på kvällen och sara passade barnen. jag sov.

tisdagen och jag var helt slut med en fortfarande fruktansvärd huvudvärk så jag fick vara hemma. sov nästintill hela den dagen också.

onsdag och ledig dag. huvudet under kontroll men fortfarande ont. kan stå upp idag iallafall. pappan däremot har feber och mår pyton.

barnen och jag var iväg till Johanna och tog kort till julkort. så rackarns fina barn vi har! ❤️

bilderna har jag snott från Johannas instagram, fotogtafjohannaheljedal. vi har inte fått det färdiga resultatet än.

lyckades sen efter lunch tappa telefonen igen så touchen slutade fungera.
åkte efter vila med den till killen som fixade skärmen sist som lagade igen. han sa att hela telefonen var sne av alla smällar och att batteriet svällt så det behövdes nytt. hejdå 2.250:- på att man är klantig, suck!

föräldrarmöte ikväll som jag var på. information om nya förskolan och det blir inflyttning 2/1! kommer bli fyra avdelningar istället för nuvarande tre och våra barn kommer splittras. sorgligt men det hade kommit snart ändå eftersom det fyller på med småttingar så de äldre får flytta upp.
pratade med dem ikväll om det och de var taggade själva och lillherrn extra nöjd stt få gå på övervåningen med närmsta kompisarna med på samma avdelning.

Allmänt | |
#1 - - Jenny:

Vilken avdelning ska bönan gå på? Harry kommer tillhöra stenen om jag förstod det rätt. 😊

Svar: hon ska också gå på stenen så de håller ihop, hon & Harry 🙂
athuresson.blogg.se

#2 - - Mormor :

Finingar ❤️

Upp