-

i fredags på jobbet blev det lite körigt med fri frakt och black friday-erbjudanden. bara öste in med ordrar så istället för att gå själv till 18 så var vi tre. hade behövt vara fler.
i fredags var det även after work!
smörgåstårta och lekar i konferens rummet på jobbet sen lite drinkar på Joans. trevlig kväll och jag sov över hos morfar och mormor. skulle ändå börja 8.30 dagen efter. var hemma hos dem 21.45 så blev inte så blodigt.

helt galet med ordrar på lördag morgonen, nästan 500 stycken!!! vi var 5 som jobbade men det hände liksom inget trots att vi plockade varor som idioter.
i butiken var det jättelugnt så två i butik kom och hjälpte oss.
jag slutade 12 och åkte hem till familjen. hade tänkt jobba övermen kände mig inte 100. kom hem och sov i nästan 2 timmar och kände mig lite bättre.
pappan iväg på galej och vi andra hade myskväll med film på film. så en riktigt bra så jag fick ibland säga till barnen att vara tysta för jag inte ville missa något!

söndag och jobb med massa ordrar! fortfarande inte 100:a men jobbade på så gott det gick.
hade även idag tänkt jobba över men ville hem och baka lussebullar med min familj. de går faktiskt först och kommer jobba måndag och tisdag och dra mitt lass ändå.
lussebullsbak som sagt och lillherrn blev tillslut efter lite på hejningar riktigt duktig att snurra ihop dem.

Allmänt | |
Upp