-

i måndags fick jag migrän så farmor fick rycka in och ta barnen. tisdags ville lillherrn inte gå till förskolan och han var (och är fortfarande) helt prickig av vad vi tror är värmeutslag. jag med hemsk huvudvärk överlevde dagen och vi sov allihop som små grisar i nästan fyra timmar, tror alla var lite trötta. barnen somnade snabbt endå på kvällen och vi kunde kolla på sista avsnittet på säsongen av game of thrones.

idag har vi kört heldag hos Moa, Ella & Julie. Sofie, Signe & Isak och Sara Liam & Loui var också med. lillherrn var på förskolan till 14 och medans han var där var vi till sandbäcken och lekte. hämtade honom sen vid 14 och han fick leka en stund med Ella och Carl som också kommit med mamma och lillebror.

hem och svirade om för en utekväll med några från mammagänget. Mikaela flyttar till Stockholm så vi hade avskedsmiddag på Nybergs. väldigt trevlig kväll!
skulle precis till att cykla till stan när papas räddade mig från den pärsen. cykla in kändes lite ok men hem inte så lockande, tur jag slapp! åkte buss in, flera år sen jag gjorde det sist.

Allmänt | |
Upp