-

jag hade fem timmar hemma själv medans de var på förskolan och jag tog riktigt vara på tiden, jag sov. jag sov nästan alla fem timmar, trött tjej. huvudvärken hängde med men efter min långa lur var det bättre.

barnen hade haft en bra dag och imorgon blir det en dessto längre dag, 6.15-16.30.

vi gjorde chokladbollar och spelade memory tills pappan kom hem och då åkte vi till stan för att kolla på lokalen igen. morfar, mormor, farmor och Sören & Inger var också med. vi provade med de idéer vi har med dekorationer och ljus inne i rummet vi ska ha själva vigseln och så kom fler idéer att klura på.
börjar känna av stressen nu, varit väldigt lugn men nu kommer det smygande. mycket detaljer som ska klaffa.

är nog en stress och ångest över nya månaden och nya vardagen som kickar igång imorgon. känner mig inte redo trots flera månaders mental förberedning.

vår fina kille för tre år sen!

Allmänt | |
Upp