-

pappsen är iväg på 40årsgalej på Nybergs ikväll och barnen och jag har hängt hos morfar och mormor.
de bjöd på grillat och lycklig lillherre blev kvar att spendera natten.
bönan och jag kom nyss hem och hon sover. i vår säng, inte sin tyvärr.
eftersom jag dragit på mig en redig förkylning har jag inte orkat ta tag i det där med sova i egen säng, bedrövlig...

bilden i förra inlägget då, tycker det ser ut som en helt annan människa.
hade jag inte sett den på väggen i mitt barndomshem hade jag nog inte känt igen mig själv. slås mest av att jag faktiskt haft en hals...
gjorde misstaget att ställa mig på vågen också (vi äger ingen av goda skäl).
inte konstigt man blir gråtfärdig när man ser sig i spegel direkt. 
men, en person som kan görs något åt det och det är ju tyvärr jag.
jag som älskar att äta, avskyr motion och har noll karaktär!

Allmänt | |
#1 - - Lovisa :

Tur att man inte väljer goda vänner efter vad deras föräldrars våg säger!

Svar: 😂 fattar inte riktigt vad du menar men 😝
athuresson.blogg.se

Upp