-

gårdagens arbetspass gick väldans bra måste jag säga. nervositeten satt i en kvart ungefär och efter en halvtimme var det som jag aldrig varit borta.
det gick fort också och när jag kom hem var jag helt slut. var som jag kört ett 12 timmars pass, inte ett 6 timmars.
jag var i säng 21.38 och sov 21.44. kul lördags kväll med andra ord...

vaknade vid 03 hugget av att ett migränanfall och flyttade då till gästrummet för jag låg mest och kved och rörde mig så jag väckte lillherrn sen kom den sist nämnde och väckte mig vid 06.40.

förmidddagen gick till att sova och moster Johanna kom och hälsade på en sväng.
sen var vi till Henke, Sofie & Signe som sagt och det var väldigt trevligt.
sen vidare till farmor & faster Matilda där vi åt kvällsmat i form av thai.
nu hemma och lillherrn är i säng och dröjer inte innan jag gör honom sällskap.

Allmänt | |
Upp