-

jaha hörrni, gott slut!
herrarna vilar för tillfället för att orka med festligheterna ikväll och jag har förberett det som gått till ikväll.
familjen Rengman, Niklas & Adele kommer och det ska bli 3 rätters. 

var på gång men en liten resumé över det gångna året men blev aldrig bra så blir en liten bara.

~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~
att tänka tillbaka på år 2013 i framtiden så är det första och största jag kommer tänka på såklart är min underbara finaste son! sen den 18 januari har livet varit mer eller mindre underbart! 
att en så liten människa kan få hjärtat att göra trippelvolter bara av att finnas till är bra häftigt!
skulle kunna skriva huuur mycket som helst om hur underbart, häftigt, läskigt det är att vara mamma!

nästa stora grej 2013 är husköpet.
det kändes direkt när vi var första gången och tittade att här skulle vi känna oss hemma och visst har vi gjort det, känns som vi bott bra mycket längre än vad vi har!
inte hade jag trott att vi skulle flytta ut till forssjö men det känns jättebra och tror när lillherrn så smånigom kommer igång med dagis kommer det kännas ännu bättre!

det är häftigt, två av de största händelserna i livet har hänt 2013, första barnet och husköp!

har känt att vänner jag haft i många år kanske tyvärr inte längre är mina vänner. 
väldigt tråkigt och gör mig ledsen men så tänker jag på de vänner jag har kvar, som jag verkligen känner jag kommer ha livet ut!
och alla dessa härliga mammor jag lärt känna, är så glad att ha mött er alla! 

tack och lov har 2013 varit ett år vi sluppit klätt oss i svart och ta farväl av någon nära och kär! 

kan utan att fundera säga att 2013 varit det bästa året hittills!

Allmänt | |
#1 - - Moster j:

O ja kom hem! 😄😄

Svar: tänkte skriva det men det blev aldrig av 😕
athuresson.blogg.se

Upp