-

smickrande att se att fast här inget hänt på månader så kollar folk fortfarande in, tack!

hösten är här och antar att jag är den enda människan som gillar det. älskar att få tända lampor och ljus, mysa i soffan med filt, doften av höst ute! kan förmodligen rabbla på en stund till men ska bespara er det.

jag och roberths syster sara gav oss av på lite svampjakt idag, efter en timmes trampande bland grenar och ris utan en svamp i sikte blev det en promenad i solen istället. har verkligen inget tålamod att leta svamp, om jag bara kan få hitta en och få lite hopp kan jag hålla på i timmar. så, svamplös sitter jag här i soffan igen och väntar på robert som snart ska vara hemkommen från jobbet så ska det bli matshopping för resten av veckan!

saknar min fina lilla tjej men nytillskottet moses gör det lite lättare, ska visa upp sötnosen en annan gång, om tre månader eller så när nästa inlägg kan tänkas komma.
Allmänt | |
Upp