-

ledig idag och som vanligt på mina lediga dagar har jag stora planer.
tog en långpromenad med luvan, som bott här hela helgen vilket har varit mysigt, sen har vi hängt i soffan hon och jag. gluttar lite på golvet och noterar att det behöver dammsugas, men tänker bara fortsätta att glutta. jag är en lat jävel.

i lördags blev det grillning och massa prat när matilda, selma och malin följde med hem. var riktigt trevligt och kvällen avslutades med lite dans med skaplig hemgång. kände av allt för mycket i huvudet för att våga vara ute för länge. hade hoppats att det var över med huvudet men verkar icke så.
igår kväll blev det bio med roberth och systrarna, pirates of the caribbean, on stranger tides. efter att ha läst att den inte var mycket att ha så gick iallafall jag dit med inte så höga förväntningar, i loved it!

väntar otåligt på att telefonen ska ringa och berätta att ringarna är färdiga att hämtas. tydligen inte idag, förhoppningsvis imorgon då.
Allmänt | |
Upp