this is a good start

sitter i soffan med min kära vän vetekudden och kollar på svenska hollywoodfruar.

helgen har gått och min nacke har hatat mig konstant. tog mig igenom lördagens arbetspass, hur jag gjorde det är frågan för det var mycket folk och hade fullt upp hela tiden. åkte hem efter jobbet och sadlade om till utgång med linn och hennes mycket trevliga vän sara.
tog det väldigt lugnt för det var svårt att släppa loss när man inte kan röra sig utan att se ut som en pensionär. söndagmorgon kom jag inte ur sängen så jag blev kvar där och fick ringa och säga ifrån om att jobba, ska poängtera att det är nackspärrens fel, inget annat!

idag har jag knappt lämnat soffan och vetekudden. hoppas på en mer rörlig mig imorgon för då ska jag först hälsa på hemma hos emelie och se deras nya lya, sen blir det bio med trevligt sällskap! ska äntligen få se alice i underlandet!

Allmänt | |
Upp