-

om någon mot förmodan missat det så är det julafton imorgon! känner mig som fem år igen. känner mig nöjd med julklapparna så vill se när dom öppnas av mina kära. det har ändrats sen jag var fem, uppskattar mer att se andra glada över paket än jag själv. har inga förväntningar på vad jag ska få eftersom jag inte önskat mig något specielt så inget kan bli fel!

sitter och velar om jag orkar göra en cheesecake med pepparkaksbotten till julaftonsfika men det lutar mot inte, var lite mer komplicerat än en vanlig och då blev allt jobbigt helt plötsligt. kanske kan räcka med nybakta saffransscones och ny griljerad skinka? ska suga på det en stund till innan jag bestämmer mig, vore ju äckligt gott!

ikväll kommer familjen thuresson för uppesittarkväll med bingolotto. jag ska bli oförväntat rik var tanken ikväll, dan före dopparedan så där.

GOD JUL!




Allmänt | |
Upp