-

roberth är iväg på egen hand och handlar julklapp till mig och jag sitter hemma inte det minsta nyfiken på vad det kan vara. försöker intala mig själv det iallafall!
jag blev färdig idag med alla paket och är lite sur över det, vill slå in mer paket!

julgranen står så grön och grann i stugan (även om den är i plast) och jag är lycklig tjej. trodde det skulle bli vilda protester när jag ville sätta upp den i söndags men den kom upp. roberth tyckte jag överdrev när jag köpte alla julkulor någon gång i slutet av oktober och måste tyvärr ge honom rätt på den, blev massa kulor över som fick flytta upp på vinden igen, stackars kulor!

har nu långjul ledigt ända tills annandagen och vet inte riktigt vad jag ska göra med tiden tills fredag, vill nämligen väldigt gärna ha julafton nu! inte för alla pakets skull bara för att det är så mysigt med julafton. julaftonsmorgonen kommer roberths familj och ska få sig lite frukost och så får vi se om det blir lite paketöppning då också sen bär det av till göttersta och min släkt lagom till kalle. sen blir det bara myspys tills det är dags att lägga sig och julafton är över för i år igen, buhu!
Allmänt | |
Upp