hatar rubrik

sitter och är en smula bitter.
när jag äntligten fått komma hem kl. 18 och inte 20 så är det bara skit på tv?! eftersom tvn, min allra bästa vän, bara bjöd på skit så städade jag istället. precis lika roligt. funderar på vem som skitar ner i min lägenhet? för jag kan för allt i världen inte förstå vem det är..
och åååh vad jag önskar att jag hade hunnit köp bil till idag för jag uppskattade inte att gå till och från jobbet i snö/regn. men nu är det klart med banken att jag får låna pengar nu ska jag bara hitta en bil!

igår så bokade jag och selma biljetter till pitbull den 4 maj! amra, selmas kompis från älmhult ska även med och vi ska stanna två nätter i stockholm. längtar, längtar, längtar! blir förmodligen det enda roliga jag ska göra till efter sommaren.

ska ta mitt bittra arsle och parkera i soffan och dra på en film.

Allmänt | |
Upp