hatar rubrik

eftersom solen lyst så vackert idag så längtade jag hem så jag kunde få parkera på balkongen med en bok. när jag väl kom hem och myst upp på två stolar med boken och precis börjat slappna av så hör jag grannarna prata. dom diskuterade vilken bank dom skulle kunna lura lättast på pengar. ska tillägga att dom var fulla som ägg! efter att i stället för att läsa min väldigt bra bok lyssnade jag nu istället på fyllesnacket på grannbalkongen! gjorde sen misstaget att hosta som dom blev medvetna om min närvaro och då var det kört. tydligen så var dom väldigt medvetna om att jag var tor-leifs dotter och sen var (som vanligt!) frågan om pappa hade någon lägenhet till dom att sälja, som att jag skulle ha koll på vad han har för hus/lägenheter. efter varje mening dom sa så kom, fööölååt schaa inche stööja meeja, och sen kom ytterligare något som förmodligen lät väldigt vettigt i deras öron. och sen kom något mer sen något mer och sen något mer. tillslut gick dom in och sen kom en häftig diskution om dom skulle äta alls idag eller inte (?) sen fick jag höra någon annanstans i samma hus jag bor i att folk skrek på varandra och slängde i dörrar, då gick jag in, stängde balkongdörren och drog på väääldigt högt ljud på tv:n och försökte tänkta på att det var jätteskönt den stund jag fick i solen och att jag är väldigt nöjd med mitt liv.

tack & hej nu ska jag sova. 
Allmänt | |
Upp