imorgon, kom!

imorgon är det dags, imorgon flyttar vi! :)
fick en hel del gjort idag hemma hos emelie och daniel, ett bord och stor hylla plockades isär och prydnadssaker rullades in i papper och ner i lådor. kommer bli ett heldags projekt imorgon att få alla saker till vingåker imorgon och kommer förmodligen behövas flera dagar att få upp allt. skulle behöva hjälp men mamma och pappa jobbar, johanna i skolan och matilda, ja, hon bor ju i eskilstuna. känns inte helt rätt att börja ringa vänner som jag aldrig ringer annars och be dom komma och hjälpa mig. jag vet, är en hel kass vän men ska förhoppningsvis blir mycket bättre när jag kommer ur min enstöringsperiod! förlåt till er alla!
frodo och manfred fick följa med till vingåker redan ikväll, fick träffa chaplin för första gången. gick bra förutom att manfred spenderade den mesta tiden i chaplins rumpa. blir till att hålla dom isär, vill inte ha ungar plus att min lilla bäbis inte ska få bli besudlad!

haha, johanna kom precis in och visade tandborsten som fastnat i hennes tandställning! nu blir det gossip girl och one tree hill, sen dejt!
Allmänt | |
Upp