uuuuh yeah

den 6 september drar jag och systrarna mina till solen, värmen och havet på rhodos! ska bli så himla mysigt och skönt. bara vi systrar som ska iväg och och umgås och ha kul. hoppas veckorna går rackarns fort nu.

imorgon är jag ledig efter två dagars tio-timmars pass och tokmycket folk som varit och handlat, skapligt trött men kan endå inte somna nu när det är dags för det. gäspade på ganska duktigt på jobbet och kände att jag kunde somna där mitt i ett samtal. ska nog sova bort halva dagen imorgon, kul sätt att spendera sin lediga dag på men på kvällen blir det utgång med några bruds!
varit lite olaglig idag och laddat hem massa michael jackson låtar så jag får ihop hans album så jag kan bränna ut på skiva sen och skruva på högsta volym i den bil jag i framtiden ska köpa.

det blir nog bra så.
Allmänt | |
Upp