look for the swing

sitter för tillfället hemma hos mor&far som inte är hemma så det blir ju snarare hemma hos matilda och johanna som är hemma. tops har färgat håret på mig så nu känner jag mig snyggare än snyggast i nyfärgat och nysnaggat hår. väntar nu på att snälla söta rara tops ska köra hem mig för dom så känner amanda thuresson vet att hon inte går i onödan eller i nödan för den delen. jobb imorgon, 12-19 sen blir det harry potter och halvblodsprinsen med systrarna, emelie, hennes lillebror och en vän till tops. sen ska det bli ledigt två dagar, lyx lyx med två dagar i rad!

läääängtar som en galning till att få flytta! mitt första egna lilla hem som jag får styra och ställa precis som jag vill i, aaah! men första oktober känns väldigt långt borta just nu. blir mycket spara pengar nu, inför flytten och även inför utlandsresan som jag och johanna ska iväg på, får väl se om matilda hänger på. tur att jag jobbar så mycket som jag gör så det ska funka finfint!
Allmänt | |
Upp