something to die for

jepp, hittade just det nya som ska eka i mina öron den närmsta framtiden. carolina liar - sooo gooooood!

var skönt att få jobba ett par timmar idag, även om kvällen gick mer än lovligt långsamt. ser framemot nästa helg när det är dags att jobba igen (vad har hänt med mig? ser framemot att få jobba?!). hoppas det ramlar in lite mer tider innan dess bara. ska också söka jobbet emelie letade fram imorgon också!

till lunch åt jag och pappa lasange han gjort för ett tag sen och efter en stund fick jag en hejdundrans huvudvärk. jag skyllde direkt på hans lasange och han dumförklarade mig som alltid när jag får gnäller om att det är något fel på mig. han hade nog lite svårt senare på dagen då han blev tvungen att erkänna att han också fått huvudvärk. i blame the lasange!

tänker på dig sweetie, och du ska se att det löser sig. det gör det ju alltid till slut, på det ena eller det andra viset!
Allmänt | |
Upp