rubrik

kollade nyss väderprognosen på rhodos och det gav mig ingen ledsen min direkt, 31 grader och sooool! inte långt kvar nu, bara ynka 10 dagar. johanna och jag har spenderat lite tid i solariet för att inte se alltför blek ut när man kommer ner. resultatet har inte varit så framgångsrikt och jag fick för mig att jag fått skabb. kliat som fan ett par dagar lite varstans på kroppen så jag slängde ur mig på skämt till mamma att jag fått skabb, hennes svar var att det är folk som fått skabb på solarier. hypokondriker som man är trodde jag stenhårt på att jag fått det. googlade och letade andra symtom än klindet. ringde mamma en smula i panik för jag tyckte allt stämde men efter att ha fått några tabletter och salva för att lindra klådan har det nu gett sig, alltså; ingen skabb, bara amandanoja!

ska nu börja göra mig iordning för att jobba tre timmar, riktigt värt!
helgen ska bestå av en lugn fredag och en mindre lugn lördag, det blir braaaa!
Allmänt | |
Upp