ma ma se, ma ma sa, ma ma coo sa

fredag kväll och jag ligger och glor i taket som nöje för kvällen. lite andra tider nu och när man tittar tillbaka ett par år, jag saknar den tiden! har varit lite sentimental på senaste och tänkt mycket på back in the days. mycket får mig att skratta och en hel del får mig att gråta. guess that's life!

idag har det varit jobb som varit på schemat, klagar dock inte när man fått se förmodligen världens snyggaste karl idag. helt otroligt så vacker han var, finns inte något annat ord att beskriva honom på! kunde inte sluta att glo och när han gått sin väg så visade det sig att veronica stått och glott precis lika mycket som jag. hade inte förvånat mig om vi hittat lite greggel på våra hakor.

helgen kommer bestå av lite mer jobb sen är sommarschemat slut och jag kan återgå till att sova bort mina dagar och vandra runt i halv sunkiga kläder och se allmänt ofräch ut. har fått schema med en hel dal dagar till vecka 49 så ska nog överleva hösten också.

ska trampa iväg bortåt konsum vid halv tio när selma slutat så kanske man kan slå ihjäl lite mer tid innan man letar sig ner ibland täcke och kuddar. går ju inte för sig att gå och lägga sig före tolv en fredag kväll, nej fy skäms att tänka tanken.
Allmänt | |
Upp